Sjunde himlen

Ja, de har blivit ett måste här hemma på morgonen. Fast först är det Jims värld, sen kollar vi på tv1000 nordic, där brukar det alltid vara nån Astrid Lindgren "saga".. :) Igår var det Karlsson, idag Lotta på bråkmakargatan.. :)
Mysmornar med andra ord..

Igår var en mysdag, regnade hela dagen. Vi tog en promenad i regnet hem till Denize och Conny, paret som bodde i denna lgh förr.. Kev har hittat sin blivande fru. haha :) Skit söta. Synd att man inte fick nå kort på dem, men de kanske blir fler gånger? Fick köpa en badstol billigt, och fick lite kläder. Det tackar vi för! :) Kev hade bra roligt med alla Lexies leksaker. Kanske ska införskaffa lite mer leksaker åt pojken? hmm..
Sen blev det Max och hem och söva en liten pojke som var bra trött, men inte alls ville sova ändå. Han ville leka med sina böcker jag hittade i ett skåp, precis glömt bort dem. Men han somnade till slut, och sov rätt bra inatt. Vaknade imorse vid 5 typ och tyckte det var så tyst, då kollade jag i sängen och såg att han sov för godan ro, på mage! Hmm.. Paff javisst.

Nu sover han igen, efter lite bråk och stök. Min lille klutt.. :) Ska väl försöka städa ordning lite här hemma, men tappar lusten varje gång jag kollar in i Kevs blivande rum, där står en soffa, massa smutsiga lakan på golvet, en stor kartong.. De är ett under att man kommer fram till skötbordet! usch. Måste ta kort och lägga ut soffan på blocket kanske, eller så åker den på tippen.. Aja,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0