Soffa bort!

Det kommer ett par och hämtar skinnsoffan ikv! Äntligen, den står bara och tar plats i Kevs rum. Kan ju knappt röra sig där inne. Im happy :) 500kr rikare? Eller prutar dom kanske? Äsch. Blir av med den iaf..
Den är ju inte i bästa skick, därav så billig.


Har precis städat lite grann. Nu luktar det blomma här hemma igen! :) Ska gå och se till min lille bebis, han ligger och snackar i sängen.. Han sov nyss.
Stackarn, jag klippte ju honom oxå. Men de blev lite mkt fram vid luggen, han ser jätte söt ut. haha! Som en liten munk.



Kommentarer
Thessan - Mamma till Moa

Jag bor i Häverödal, Hallstavik. Ca 4-5 mil från Norrtälje där jag är uppväxt.



Nej hon är inte fastspänd i vagnen för hon är inte så pass rörlig än, inte när hon åker vagn i alla fall, dessutom har jag ju inte hel sitt, så hon halv ligger. Under henne har jag en madrass, som är för vagga/vagn, men om du tänkte på bilderna från idag så är det endast en filt. Glömde madrassen i den andra vagnen, men det gick det med. Lite jobbigare bara, hon blir så svettig på filt, men hon fick vara uppe mellan varven så de gick de också :)

2011-08-11 @ 18:49:18
URL: http://theresemessing.blogg.se/
Thessan - Mamma till Moa

Ja gud ja.. Behöver ju inte vara någon extrem, så det går säkert hitta en billig och finns det inte i exakta mått, är det bara skära till det själv. Det fick jag göra, madrassen är för vagga men det var tydligen inte samma mått som i vagnen. Kanske finns det speciella till vagnen, men det vet jag inte :) Good luck :)

2011-08-11 @ 20:50:12
URL: http://theresemessing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0