Trotsig katt!

Mjaa, Liza är som en trotsig 4åring.. Ska göra allt hon inte får och mer där till. Lyssnar inte på vad man säger. Riktigt kul, ibland! Igår fick jag henne i ansiktet å, tack Sune!
Han skrämde henne bakom soffan och hon flög upp i ansiktet/huvet på mig när jag låg i soffan och läste tidning. Tur nog missa hon ögonen. Fick bara ett rivsår på kinden.. Men ont gjorde det.
2a gången jag får henne i ansiktet nu! Första gången kasta exet nånting i sängen när jag och hon låg och mös, då blev hon rädd och sprang mig i ansiktet. De blev lite värre då, hela hakan och kinden uppriven, pannan oxå tror ja. Så nu har hon legat vid min sida hela natten, undra om hon har dåligt samvete? :)

Kev har somnat nu igen. Igår somnade han vid 8, efter ett bad och mat. Sen vakna vid 10 och ville ha mer mat, sen vakna han nu vid 5 imorse åt fel håll, han hade kilat fast sig på mage mellan vardera spjälsida. Tokunge! Jag kommer inte kunna sova nu om han ska hålla på och vända sig i sängen, han gjorde det igen nu innan han vakna till liv ordentligt vid halv 9.. Han måste lära sig att vända tbx sig. De blir nog den stora övningen nu! :)

Idag ska vi iväg och kolla på ny soffa oxå. Hoppas vi hittar nån! :))


Sötungar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0