Trött kille

Kev har bara gråtit och gråtit så fort jag lagt honom i sängen. Han var bra trött men ville inte alls somna av sig själv. Jag får väl skylla mig själv som vaggar honom i knät tills han somnar.. Han somna hur bra som helst själv förr i sängen, när jag la ner honom så fort han visa att han var trött. Men så förstörde jag allt, genom att börja vagga i knät.. haha! :) Men blir väl att träna sig fram igen..
Jag prova med nappen och så fick han sitta i knät. Och ja, han somna! :) Game over. Trodde han avskydde nappen, men så fel jag kan ha ibland. Eller ja, den duger åt honom när han är övertrött. Gullungen min.. Inge roligt när han bara gråter =/

Snart kommer min älskade sambo hem oxå. Undra om han vill göra fläskpannkaka idag? :)



 Glad kille, när han fick prova sitta i sittdelen för första gången! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0