Usel natt.

Har nog aldrig sovit så här kasst som jag gjort denna natt.. Vet inte vad som varit med mig? Har Kev smittat mig? haha.
Nej men har sovit jäkligt konstigt inatt, har sovit men drömt som att jag varit vaken. Kan ju inte skylla på Kev nu, för han sov som en stock till han ville ha mat vid halv 6. De är väl jag som rör på mig för lite om dagarna så jag inte är tillräckligt trött. Jag vill så gärna ut och gå, men mina knän pallar inte längre :( Så jäkla less, jag som hade kommit in i de där med att gå ut varje dag på en lång prommis.. Måste fixa nå tränings tjosan åt mina stackars knän och gå ner lite i vikt kanske?? De skulle nog underlätta.

Som sagt, Kev vakna vid halv 6 imorse och ville ha mat. Efter det fick han sova med mig i sängen, mys :) För de hade hänt en liten olycka i hans säng. Dumma blöja, de var länge sen de blidde så där nu.. Vi somna om och vakna vid 8-halv 9. Upp och kollade på Madicken :) Tokunge den där.
Nu sover han igen, efter han bråkat loss lite med sina leksaker. Ska väl gå iväg till hans far med lunch sen när han vaknar. Basse är nämligen nere vid firman och jobbar idag, kors i taket. :)

Fixade Kevs sittdel till vagnen igår, tvättade ju klädseln. Så nu ska sittdelen bara dit på vagnen och provas. Får se om klutten gillar att halvsitta i vagnen :) Kanske gå en prov promenad ikv?

Ja, min underbara lilla Liza. Hon är bra rolig hon, får en alltid på humör! hahaha! Hon sprang in i nya glasskåpet imorse. hahah! Paaaang, sa det. Jag skratta så tårarna spruta. Lilla gumman min :) Inte lätt att vara glad och lekig när det står grejor ivägen som inte stått där förr, och som är genomskinligt.. :)


 Bus med pappa.. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0