Dag 18 – Vad jag åt idag.


Dag 18 – Vad jag åt idag.

Eftersom jag inte hunnit äta så mkt idag, de är ju fortfarande morgon så tar vi gårdagens..

Frukost - färska baguetter, juice. (de var ju helg) hihi
Lunch - ölkorv
Middag - max
+ en massa cola.



Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.

De var bara några linnen, basic. Orkar inte ta bilder påt, får göra de sen kanske..


Dag 20 – Min favorit film.

Den bästaste filmen, jag kan se om och om igen, de är Black Jack. Den är så jäkla bra och bäst är väl att den är inspelad här uppe runt Gävle trakten.. :)
Även Hans och Hennes är bra, den kan jag se många gånger. Sen Crank 1 och 2 är bra, så dåliga så dom blir bra. hah :) Men bra spännande ändå.

Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.


 Jag och Kev på neonatal.. Liten plutt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0