Vinterskor

Hittade skitsöta vinterkängor till Kevin på skohuset. 400kr kosta dem, så får väl köpa dem vid nästa penning. Han lär ju ha ett par riktiga kängor om han ska åka pulka.. :) Om nu snön ligger kvar.
Köpte även sån där "drapå halsduk" till Kevin. Kan behövas då inte overallen går att dra ändå upp.

De var riktigt mysigt att ta en promend idag, med Basse och Kevin. Min telefon lära jag lämna in och kunde få tbx den i januari.. Hmm.. Aldrig. Då har jag den som den är ist, högtalarfunktion funkar ju iaf :) Får lämna in den när julruschen är över.
Kevin ligger till sängs, uppe vid huvuddelen, tvärsöver sängen, ha ha :) Trött kille. Köpte 8månaders fullkornsvälling till han oxå. Har ju fullkorn sen förut, men den gillade han inte efter ett tag. Blir nog för mkt mat med smak på. De var päronsmak på den, och denna vi köpte var ren havre :) Den gick ner.
Han flaskor är kokade, så nu ska jag sitta och njuta av lugnet en stund :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0