Alltid är det något i vägen!

Hittar hur mkt kläder som helst på tradera till lillen, och hade jag haft mkt pengar hade jag köpt allting! Men det kan jag ju inte göra.. Buhuuu. Har budat på superman setet jag velat ha iaf. :)
Men hur många bodys behöver man ha, och byxor? Vi har ju ingen tvättmaskin hemma, så då får man väl tvätta för hand om de blir så.. Men de skulle ju vara kul att kunna variera lite grann.

I helgen kommer förhoppningsvis min mamma upp med Bs mamma och pappa! :) Ska bli skoj. Då blir det att bjuda på fika, eftersom en annan blir gammal.. usch, vart har åren tagit vägen? Nyss var man ju 16 och fjortis nu blir man 22 och nucka.. Haha :)

Har kommit på att jag nog ska måla spjälsängen vit eller blå oxå, den är ju mer kissgul nu.. Och de var ju inte så väldans snyggt tycker jag. hah.. Har plockat ordning i hans rum idag, rensat de som ska kastas och sparas. Så nu är det bara att hiva ner skitet i källarn så kan man börja inreda lite där sen.. :)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0