Baby, baby..

Var iväg på sista föräldraträffen idag, känns lite ledsamt faktiskt.. Bm är så rolig och trevlig! :) Men man kommer väl stöta på henne i korridoren när man är där på besök.

Imorgon börjar B jobba igen, 1 vecka fick jag ha honom hemma iaf. Och 1 vecka räcker bra känner ja, haha! Mina rutiner försvann helt när han "kom hem". Känner att jag behöver få vara ifred ibland, spec nu när jag känner mig trött och hängig så ofta. Men jag kommer sakna honom ändå! De kommer känns konstigt att inte vakna upp med honom imorgon.. Mitt hjärta!
Han ska köra dumpern ut till Torsåker imorn bitti, så han lär väl starta tidigt.. hehe :)

Min mamma är så söt. Jag sa förr att jag vela ha ett startpaket med kläder från ellos till lillen, men inte riktigt hade råd att köpa de nu. Så nu idag ringde hon och fråga vad jag ville ha för färg och storlek på det, för hon ville köpa det åt oss! :) Underbaring.
Känner på mig att vi kommer blir överröst med grejor sen. Han verkar vara efterlängtad den lille.. :)

I helgen ska vi iväg och köpa saker så vi kan måla om spjälsängen oxå! wiiie.. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0