Lägg en slant i min jukebox!

.. Å du blir min! tralalala..

I love Lasse Stefanz! Ska trycka en body till lillen med deras logga! :) Måste hitta nå bra och billigt ställe bara. Han kommer vara så pimp! haha.

Håller på plockar och donar lite här hemma. Skulle dammsuga idag, men orkar inte så tar det imorgon ist.. :) Så drygt, får ju kramp i magen när inte lillskiten kan ligga still i magen när man går runt. haha!

Lyssnar på lite Lasse och försöker få lillens rörelser på film, de funkar sådar. Han är smart den lille, skulle spela in honom med mobilen i förrgår, men så fort han hörde pipet så sluta han röra sig. Så då stängde jag av och de pep igen, då börja han röra sig för fullt! Han är för smart för mig. haha :)

 Bry er inte om äpplet, de råka stå där bara. haha! Tänk om magen kunna vara så här "liten" när man står upp oxå.. :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0