Sluta nu!

Ja, nu får jag fan sluta tänka såna där tankar. Som bara får mig att må piss och tappa livslusten, men de är inte så lätt alla gånger. När en människa kläcker ur sig saker som sätter sig på hjärnan! Ibland funderar jag på om h*n vill få mig att må dåligt för att må bättre själv? :( För h*n vet precis vad h*n ska säga. Aja, har tänkt mkt medans jag målat sängen.
Och den kommer bli så fin! :) Längtar tills allt är färdigt med den och man kan koppla av tills det är dags.. Att en liten pojke/flicka ska ligga i den och mysa.. De går inte att förstå fortfarande att vi ska få en liten..

Haha, lyssnar på Magnus Uggla medans jag plockar i hans rum. Har färg på hela händerna oxå, jag och färg kommer inte överens kan jag säga! :) De är fan färg överallt. hahaha.
Jag har hittat laddarn till kameran oxå! Wooohoo, trodde den var borta föralltid, men icke då! :) Så glad, nu kan jag ta kort på arbetet.

Har betalat räkningar och ringt och sagt upp prenumerationen på bingolotter idag oxå. Helt värdelösa lotter.

Nej nu ska jag fortsätta plocka och greja. Hungrig är jag oxå, men maten får fan B fixa idag. Jag orkar inte, men blir väl tvungen att fixa de ändå.. Hmm..


Älskar min syster! Är så glad att hon finns där när jag behöver prata.




Kommentarer
sarastille -

Hoppas du har haft en bra dag, vad har du hittat på? :) anmäl dig gärna till Dagens Blogg hos mig :)

2011-02-28 @ 16:56:12
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
sarastille -

Hej, nu finns vinnaren av gårdagens bloggtävling uppe :) kika in och se efter om det var du som vann eller anmäl dig till dagens tävling :) kramis

2011-03-01 @ 10:07:23
URL: http://saramagdalena.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0