Två föräldrar till varje barn..


Ja, i lördags fick jag en överaskning jag sent kommer glömma. Mina älskade föräldrar, syster och hennes man kom upp hit till Valbo och firade mig som fyllde år i fredags!
Vi hade precis stigit upp ur sängen typ, och jag stod och skulle göra en smoothie när det plingar på dörren. B går och öppnar och utanför dörren står mor, far, syrran och hennes man. Blev så paff så jag bara stod där i köket och visste inte vad jag skulle göra. haha! :) Att både syrran och mor min kunna hålla tyst om att dom skulle komma upp är jag förvånad över. hehe. :)
Senare kom även Bs föräldrar, som vi visste skulle komma upp. De blidde en bra födelsedag iaf.. :)

Idag var vi iväg på första mötet med föräldragruppen. Skit rolig Bm fick vi som ska berätta om allt! 4 pers är vi i gruppen än så länge oxå, det var 2 par som inte dök upp.. Märks väl om dom kommer nästa gång. Skönt att vara så några, då kan man ju diskutera mer och sånt :) Önska jag hade denna Bm som min Bm..

Efter föräldragruppen hade vi möte med våran Bm, vanlig rutinkoll. Och allt såg bra ut, har gått upp yttligare 1,5 kilo.. Och järnvärdet börjar se bättre ut oxå, de känns jäkligt skönt! :)

Skulle fixa legg idag oxå, men de sket sig ju totalt! Kunna inte göra de på banken eftersom jag inte har ett giltigt legg, mitt har nämligen gått ut. Så de blir väl att gå till polisen och fixa ett pass  ist.. Tänkte, man kanske har mer nytta av ett pass och dom gäller ju längre oxå.. Hahah, och så tog vi kort i den där kortautomaten i köpis, vilka köttbulle kort det blev! :) Jag ser verkligen rund ut.. Tur man kan få bort det senare!


pöss pöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0