Vecka för vecka.

Ja, nu är det 4 veckor kvar om man räknar att lillen ska komma v38 eller så är det 6 veckor kvar om lillen vill komma v40.. Men de känns som att jag kommer gå över tiden, så då är det väl 10-11 veckor kvar. haha.. oj oj oj. De har gått bra snabbt! Men jag hoppas han vill komma ut tidigt. hmm.. Börjar nästan bli lite nervös nu.. :(


Nu väger bebisen minst 2,2 kg och är minst 45 cm lång. Den fortsätter att lägga på sig underhudsfett, som sedan kommer att hjälpa den bibehålla sin kroppstemperatur.

---

Imorgon ska vi ta en tripp och köpa färg och sånt där som behövs för att måla spjälsängen! :) Ska även storhandla. Idag när vi var på Köpis/Coop och handlade köpte vi sån där spjälsäng bok att sätta fast i sängen, som bebisarna tycker om att titta på. Hoppas han kommer tycka om den! :)
Köpte sån där Ben & Jerry glass oxå, vaniljglass med kakdeg i. Den var rätt god, har tryckt i mig hela "burken" nu ikv, käkat i två omgångar.. Första gången jag käka sån glass. Lär prova nå mer smak, synd att dom ska vara så dyr bara! :)


Och inte gick Lasse Stefanz vidare i melodifestivalen heller, jävla skitprogram!! Hur röstar svenska folket egentligen? Nicke borg gick vidare iaf, hans låt var rätt bra.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0