Cornelis vreeswijk.


Har setat och slö kollat lite på dokumentären om Cornelis. Han är nog den bästa trubaduren genom tiderna. Växte upp med hans musik/låtar, då min far älskar honom. Är nog döpt efter någon av hans Linnéa låtar oxå, men min far kan inte komma fram till vilken. haha, eller nåt! :)
- Linnéa är den vackraste på jorden. Den sjöng han ofta för mig när jag var liten, han och goffe på landet.. hihi. Tyckte det var pinsamt då, men nu när man tänker efter var det ju rätt gulligt.

Lillen i magen ska nog få växa upp med sådan musik oxå. Mest dansband kanske? haha :) Han verkar inte gilla hårdrock iaf, då börjar han sparka som besatt, synd om B. hahah!

Idag åt vi en värsting middag, kött, strips och bea, med massa gurka och röd paprika till :) Bra tisdagsmat. Till efterrätt blev det semlor. mumma :)
Sen köpte B vindruvor och salta chips till mig, för jag låg och beklaga mig igår när vi låg i sängen, att jag var sugen på det. hehe :) Vilken underbar man jag har!

Fick även tag på försäkringskassan idag, kors i taket!, så nu ska dom skicka hem lappen till mig så jag kan fylla i om föräldrapenning. Tog ju bara så där 1 vecka för dem att svara, dom sa alltid att dom hade hög belastning när man kom fram.. hmm.. Aja :)

Gu vad jag vill ha pengar, så jag kan börja inreda lillens rum..

pöss pöss!

  Lite skillnad på bilderna.. :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0