En sockerkaka, så väl ska smaka!


Ja, då har man bakat den första sockerkakan i denna lgh! :) Eller ja, den är i ugnen fortfarande. Hoppas den är god. Smeten var god iaf, den satt fint i magen den. Har varit sugen på sockerkakssmet länge och idag kunna jag inte hålla mig. hihi :) Undra om B kommer bli glad när han kommer hem? :)

 Tänk om den kunna se så här god ut sen!


Liza går mig verkligen på nerverna nu! Mitt tålamod är inte stort nu kan jag säga. Idag har hon skrikit hela dagen nästan, började redan tidigt imorse. Hon brukar ju vila ibland iaf, men inte idag tydligen! Och igår kväll skrek jag så högt till henne att sluta skrika, så jag blev rädd själv! Tycker hon kan ge sig nu. Hon borde ju förstå att de inte lönar sig att skrika så dant? Aja, älskar henne mest av allt ändå, min lilla fis :)


 


Nej nu ska jag titta till kakan och sen glo lite tv. Vänta på att hjärtat ska komma hem så vi kan äta god mat och kaka. ihih :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0