En vindruva till lunch.


Akta vilken god frukost/lunch jag fick till häromdagen! :) De måste jag äta igen.




Liza springer runt och "gnäller". Sune ser alldeles slut ut stackarn, han bara ligger och tittar på henne med ena ögat öppet. haha :) De är inte lätt att vara kille ibland.

Jag undrar ja hur försäkringskassan arbetar, jag ringde dem i tisdags om pappret och jag har inte fått det än. Trodde det skulle ta 2 dagar ja.. Jag gav dem ju min nya adress så jag skulle få det fortare, men icke då. Har dom skickat till gamla adressen ändå? De märks. Skulle vara skönt att få de där överstökat, så jag kan se hur mkt pengar jag får ut sen..

Denna veckar har verkligen sprungit iväg! De var nyss måndag ju!?

 Liza har hittat sin plats.. :) Nyfikna fröken.


Kommentarer
Emma - Blivande mamma

Åh. Hade jag inte vetat att min gamla katt är död, hade jag trott att det där var hon! Hon var också svart/vit , och ÄLSKADE att sitta och titta ut genom fönstret :)

2011-01-25 @ 18:02:30
URL: http://emmaeskola.devote.se
Linnéa

Ja, hon gillar att titta på folk hon, riktigt nyfiken ibland.. :)

2011-01-25 @ 21:00:00
Corneliusrebecka

Great site. Keep doing.

2012-06-20 @ 06:32:56
URL: http://corneliusrebecka.blogsmile.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0