Ett slag för varje sekund.


Var till Bm idag på förmiddagen, allt såg bra ut. Blodvärdet? såg lite bättre ut sen jag börja käka järntabletterna iaf. Så får väl hoppas de blir nå framgång. Korvens hjärtslag låg på 148 nu och två kilo har jag gått upp sen sist.. :)

Igår köpte B en sån där tassimo maskin, han var helt exalterad.. Drack massa kaffe så han inte kunna somna sen, dryg skit! Så nu kan jag dricka varm choklad oxå, lyx. hihi :)
Hans jobbarkompis F var här och lämnade spjälsängen vi köpt av honom oxå, finemang :) Så efter i helgen kanske man kan börja göra ordning där inne lite, har ju lixom ingenstans att lägga saker nu när vi inte har nå byrå eller trådbackar. Så de blir Ikea i helgen :)

Ska iväg till gamla lgh ikv och flytta ordning lite av de som ska kastas. Tydligen har puckot som ska ha lgh efter mig bestämt att de ska tapetseras om där, och han ringde och sa det igår!? Smart kille. Man brukar väl kunna säga till tidigare, de är väl inte jag som lär ringa runt och fråga, eller? Lgh är ju fortfarande min..
Blir så trött ibland.

Känner mig på bättre humör idag, när jag fått vara ute och röra på mig. Klarar inte av att sitta bara, har gått hemma i 2 månader snart och börjar få psyk bryt redan.. Visste att de skulle bli så här, men vad kan jag göra när jag inte orka plugga? Hade jag valt att plugga denna termin hade jag ju ändå inte blivit klar och lär gå om de igen.. Onödigt med tid och pengar tycker jag iaf! Äsch!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0