Kan du tänka dig en framtid, utan cola? ...


... Nej faktiskt inte!

Haft en "spadag" idag, så nu är man fräsch ett tag till :) Men ansiktsmask ska jag nog inte ha nå mer nu, blir ju bara fet av dem. Kanske har med graviditeten att göra? Får göra med ansiktstvätt som vanligt ist :)

De var nån tarzan som ringt till B om bordet vi har står i Fbacka, B hade knappt förstått vad han sa, så han hade lagt på. hehe.. Men tydligen skulle människan ringa ikv igen. Får väl se om man får de sålt nu då.. :)


Lilla Liza hon är söt hon. Går och trycker upp rumpan i fejan på Sune, sen springer iväg. Tror hon är lite horny nu, börjar låta som så iaf.. Drygt. Sune kommer ha en jobbig vecka framför sig. Stackarn :) haha.



  •  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 08-Apr-2011 (s tecken)
  •  Du är gravid i vecka 27+6 (läs mer).
  •  Bebisen väger c:a 1261 gram. *
  •  Bebisen är c:a 38,9 cm från hjässa till fot. *
  •  Du har klarat av 69% av graviditeten.
  •  Du har 84 dagar till förlossningen.
  •  Din första trimester varar från 02-Jul-2010 till 30-Sep-2010
  •  Din andra trimester varar från 01-Oct-2010 till 28-Dec-2010
  •  Din tredje trimester varar från 29-Dec-2010 till 08-Apr-2011

    Ser att när jag söker såhär att jag byter vecka på fredagar nu? Ska ju byta vecka på lördagar enligt min Bm. Hmm?
  •  

     

     



    Kommentarer


    Kommentera inlägget här:


    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0