Oh mama I love you sooo!


Ja, nu är man inflyttad och hemmastadd, typ.. Har fått upp de viktigaste sakerna, blir till att plocka mera imorn.
Tackar min mor, syster och peter så hemskt mkt för hjälpen! :) Fast de blev så struligt i början fixade vi det allt.. Guld värda.

Nu är det bara andra lgh att greja med så kan man lugna ner nerverna sen.. Städningen kan nog inte ta allt för lång tid om man hjälps åt.

Nu ska jag fixa ner vlc så jag kan glo på nån film jag laddat ner som syrran sa skulle vara bra.. :)
Syrran hade med sig kläderna upp till lillen oxå, jäklarns så söta och fina! Men jag tycker dom ser så små ut, hmm.. De märks väl om han kan ha dem eller inte :)

pöss pöss!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0