Som myror i byxan, fast på magen..!


Gudarns vad det kliar på magen vissa stunder, fy fan! Känns som de kryper över hela magen.. Får nog börja smörja med något mer en barnolja, den lindrar ju en stund iaf.. Hmm.. Fick ju hem mitt startkit från Allförföräldrar tidigare i veckan, så nu kan jag hämta ut sån där havandeskapsolja gratis.. :) kul kul. Får hoppas den hjälper lite mot klåda.


 


Ska även få hämta ut en body gratis på kappalh, och sen fick jag 25% rabatt på valfri vara. :) Suverääänt. Åh, jag har hittat massa med kläder från Lundmyr jag vill ha.. Dom säljer kläder från Lundmyr på alltförföräldrars hemsida, fick även 20% rabatt där, så de lär jag ju utnyttja.. :)


Hjärtat blev väldans glad över sockerkakan, min lilla gottegris :) Fast den blev lite misslyckad, då halva kakan fastna i formen, men de är ju ingen gourmet restaurang här hemma så de sket man i! :) Så vi käkade sockerkaka och vaniljssås till efterrätt. Bra gott var det, var ju urlänge sen jag käka sockerkaka.. Är ju inte så mkt för att baka. Funderar på att baka bröd nångondag oxå.. Nån som har någe bra recept? :) Man lär ju börja öva om man blir sån där bullmamma kanske. haha! :)


Man kan nästan tro att jag har ätit dålig chili con carne, magen studsar å har sig. Mysigt att även kunna se nu att han rör på sig där inne.. :) När han till och med kicka pappa B på hakan när han låg nära magen, men kan förstå honom, B sjunger inte så fint alla gånger. hehehe :)


Neee, smörja magen och gå till sängs kanske? Pussa lite på mitt hjärta som är så söt när han sover, tänk om han kunna vara så tyst och söt hela tiden, hihi :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0