Sömn-testet



- Vad har du på dig när du sover? Ingenting. De är så jäkla varmt.
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) Just nu sover jag mest på rygg eller sida, lite obekvämt att sova på magen. Men när magen försvinner, då sover jag helst på mage :)
- Hur många kuddar har du i sängen?
två stycken.
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? Ja ibland. Nu drömmer jag så sjuka drömmer så jag blir alldeles paff när jag vaknar..
- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? Nja nångång kanske. Inget jag kommer ihåg nu.



Fick till headern nu oxå! Tack vare att jag satt och beklaga mig till syrran på msn, då funka de hur bra som helst. Hon måste ha nå magiskt över sig.. :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0