Vindruvor är min passion, eller nåt!


Jag skulle kunna äta hur mkt vindruvor som helst, enda negativa med dem är väl att man bli så jäkla kissnödig. Och de behöver jag inte just nu, kissar ju fan stup i kvarten, hehe :) Men ändå kan jag inte sluta äta dem. Det är alldeles för gott. Det är nog vindruvor och choklad som har blivit min gravid måste ha tror ja. hehe :) Ingen som vet om de görs Daim med apelsinkrokant fortfarande?


 



B och jag käka från Natti natti pizzerian här i Valbo idag, och det kan jag säga att jag aldrig gör om igen. Har nog aldrig ätit nå äckligare! Kebaben smaka köttfärs och stripsen var dränkt i sås, och knappt nå sallad fick man heller.. Hmm.. Nej, aldrig mer!


Har nyss bäddat rent i sängen, så ska väl ta en snabb dusch snart och lägga mig och läsa bok. Har börjat läsa Nikki Sixx bok, från Mötley Crue, som B köpte förr. Den verkar rätt så bra än så länge. :) Dom har gjort några bra låtar, B spela alltid dem när vi åkte bil förr. Helt otroligt att han klara att bli fri från droger efter så pass många år!
Precis som boken Blondie jag läste förr, hon blev helt fri från droger. Den boken är värd att läsa kan jag säga, läste ut den på tre dagar.. :)


 


Just ja, vaknade imorse av att lillen höll på som mest. Tror han ville att jag skulle gå upp. hehe :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0