We are moving on! eller?


Hur underbar familj har jag inte? Syrran, peter, mor och kanske far kommer upp imorn och vill hjälpa flytta. Haha, efter vi smörat lite för syrran och P! Syrran vill så gärna komma upp så hon sa inte nej iaf. :)
Känns som det var evigheter sen jag såg dem sist och dom skulle gärna få komma upp utan att behöva hjälpa till. hihih :) Tror jag sist såg dem var när vi berättade att vi skulle få en liten. De var i v.16 tror ja? Shit...
Jag längtar!

Har kollat på Patrick 1,5 förut. Den är faktiskt rätt bra, men man blir lite irriterad på soc.. Hur dom tänker och sånt där. Tur man inte har behövt vara i kontakt med dom angående sånt där..

Hoppas dom kommer ihåg att ta med sig min dator och kläderna till lillen.. :)

Kom på de oxå att vi kommer nog inte ha någe internet i nya lgh, då dom inte har ändrat adressen än på tyfon.. Hur ska jag klara mig? haha :p Och så ska dom ju slipa/lacka golvet i vardagsrummet, undra hur lång tid det kommer ta när dom väl börjar? Hmm..

Jag kommer sakna denna lgh.. De här var min första egna lgh och i denna lgh har jag lärt mig leva igen, kommit upp på fötter och börjat inse hur världen ser ut. :(

pöss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0