Blöt som en hund

Ut gick vi, och blöt blev JAG! Kevin var torr som alltid, förutom i blöjan, hihi. Så regnskyddet blir godkänt, men inte min regnjacka. Hela tuttarna var blöt och magen, haha. :) Var blöt som en hund när jag kom in, men det var det värt. Jätteskönt att promenera i regnet :)

Basse kom hem tidigt idag, så vi har nyss käkat och lagt en övertrött liten son i säng för ett tag sen.. :) Ska väl bara sitta och ta det lugnt nu ett tag. Har ju läst ut Bingo Rimérs bok, men ska börja med Lasse stefanz bok kanske? Hmm..


Behöver inte vara orolig att jag är med barn igen heller, fick den efterlängtade röda saken idag. Fast ska väl inte behöva vara orolig, använder ju sånt dära bra skydd dåra. haha :) Men kan ju aldrig vara säker.

Äsch.



Kommentarer
Anonym

Tjenixen, har nollställt min blogg och byggt om den, nu är den helt omgjord skulle du vilja ge en åsikt på vad du tycker om utseendet på bloggen? Vore kul att höra vad folk tycker ( dock är det småsaker som behöver fixas, som kanter osv )

2011-07-15 @ 20:44:50
URL: http://robinhoods.se
Thessan - Mamma till Moa

haha precis :) Jo det gjorde jag, lyckades aldrig sluta helt men minskade ner på de.. blev ett par om dagen...

2011-07-15 @ 22:11:59
URL: http://theresemessing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0