Country och snabeldans.

Har storstädat hela lgh idag, skööönt. Lite ljud från country radiokanalen på tvn, gjorde jobbet så mkt roligare! :)
Har även möblerat om i vardagsrummet, får se vad Basse tycker om saken, jag tycker de blev rätt bra iaf. Så trött på att man inte kan möblera så värst mkt och bra i detta rum. Men men, får se om vi har kvar det så som jag gjort idag eller om vi byter tbx igen. En ny soffa skulle ju inte skada heller, så trött på våran tresitts skinnsoffa och två fotöljer, tar ju fan upp hela rummet, så nu tog jag bort en fotölj.. Perfa :)

Så jag ock Kevin har dansat runt lite idag, tur han gillar country musik. Haha, fast han vet nog inte skillnad på musik än? :) Dansbandskille ska han bli iaf.

De blir nog en tur till Etuna/Malmköping. Basses chef fråga om vi skulle ner något den närmsta tiden, så nu ska vi till Katrineholm oxå och hämta nå grejor till chefens rallybil. haha :) Hela resan betald, inte dåligt inte dåligt..

Så less jag blir på allförföräldrars hemsida/webshop. Jag kan fan inte lägga till några varor och beställa därifrån. Så jvla irriterad och arg nu. Sen när man ringer och ber dom hjälpa en, då funka det inte, för mitt internet la av precis när jag prata med dem och skulle betala genom internetbank!! Oooooorkar inteeeee.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0