Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.


1. Jag är oftast väldigt lugn av mig. Men när jag blir arg, då blir jag arg på riktigt!

2. När jag är ledsen/irriterad/arg, då blir jag väldigt inåt. Då vill jag vara för mig själv och inte ha nån som tjatar och frågar vad som är fel. Jag vill fundera i lugn och ro hur jag ska ta itu med problemet/orsaken, och sen prata om det.

3. Jag är blyg/reserverad av mig. Och har svårt att träffa nya människor, jag vill granska dom först innan jag kan vara mig själv i deras närhet.

4. Jag älskar min son Kevin och min katt Liza, utan dom i livet skulle jag inte fungera. Jag gör allt i min väg för att dom ska må så bra som möjligt.

5. Jag kan anses vara väldigt känslokall, men jag är rädd för att visa för mycket känslor för att sedan få det kastat tillbaka i ansiktet. Det är nog därför jag har svårt att öppna mig om hur jag mår, tillomed för min älskade sambo.

6. Jag är ganska så pedantisk av mig, ett rent och snyggt hem är nr1. Det ska knappt synas att man bor och rör sig hemma. Ett städat kök och badrum är viktigast! Hatar när det ligger massa småskit överallt. Därför kan jag ibland få psykbryt på min älskade sambo som flyttar runt sina saker, ist för att lägga dom där dom bor! haha.

7. Jag avskyr hur min kropp ser ut efter graviditeten, men jag försöker så gott jag kan för att återfå formen och fastheten. Men jag fick ju ut en bra sak av det hela, en helt underbar son som jag älskar och avgudar, :)

8. Jag saknar hela min familj nere i Eskilstuna, det går inte en dag utan att jag tänker på hur det skulle vara att bo där nere nu när Kevin har kommit till världen. Men jag trivs här öppe oxå..

9. Jag både älskar och hatar min sambo. Han kan få mig att må både bra och dåligt. Ibland vill jag gå ifrån honom och aldrig mer se honom, men oftast vill jag aldrig vara ifrån honom! Han har med andra ord fångat mitt hjärta, och jag hatar att vara beroende av honom. Men jag älskar honom så jäkla mycket så det gör ont!

10. Just nu, har jag nog hamnat i en svacka, och det känns som att jag aldrig kommer ta mig upp ifrån den. Jag får ta dagarna som dom kommer, och folk måste acceptera/respektera att jag inte är på humör alla dagar, timmar och minuter.


Har ingen bättre bild på mig själv. Favorit i repris.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0