Dag 2 – En person jag vill träffa just nu

Det finns en del människor som fastnat i mitt hjärta, och inte försvinner.. Och en del av dem har jag inte träffat på hur länge som helst! Men det finns nog en person som jag saknar lite extra..

"Hubert"; En underbar kille och vän. Från första gången vi träffades har det funnits den där känslan att vi kan umgås utan att behöva göra oss till. Visst att man kan ha haft känslor för honom, men inga såna där förhållande känslor, utan mest tycka om och bry sig om känslor. Har aldrig haft tråkigt med denna kille, han är speciell. Jag mår jättedåligt över att vi tappat kontakten med varandra, men de blir väl så när man skaffar stadigt igen och får barn. Men nån dag ska jag faktiskt ringa till honom! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0