Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Jag kan med stora bokstäver säga att vintern är min årstid. Dels för att jag fyller i februari, hihi, och dels för att det är kallt och skönt. Man kan ligga inne på soffan under en filt, utan att få ångest över att man inte vill gå ut. Och såklart, åka pulka är väl det roligaste som finns! :) haha.
Men även våren är fin, de är då alla fåglar börjar leva om igen, kossorna kommer ut i hagen, man ser alla finbilar som stått i garaget och blivit ompysslade komma ut. (Finns ju bilar som går året om oxå) Man får en sån där härlig kärkänsla i magen så fort snön försvunnit och solen kommer fram! :) Och nu kommer väl våren bli ännu bättre när vi har en liten klutt att fira i april :)


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0