Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål här i livet är att få en utbildning, eftersom jag dumt nog hoppade av gymnasiet. Men vad gör man inte för kärleken och att man mår dåligt av att  bo hemma när man är i ung ålder..? :)
Såå, mitt mål är att fixa utbildning och få ett jobb. Ett jobb som jag kommer trivas med. Och jag har nog hittat en utbildning jag vill gå, när Kev är stor nog. Charkuteri på komvux :) Eller om jag fixar mina svenska betyg så vill jag även gå hotellutbildning, vill gärna gärna jobba på hotell!

Sen vill jag gärna fixa ett körkort oxå, de känns som att de skulle behövas nu när man har fått en liten klutt :) Kunna ta bilen och bara dra iväg på äventyr.


Och så önskar jag såklart att min underbara son kommer få leva ett bra och lyckligt liv. Att han aldrig ska stöta på motgångar som får honom att tröttna på livet. Jag ska stå vid hans sida till döden skiljer oss åt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0