Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Jag trodde jag föll för riktiga raggarsluskar, men jag blev ju ihop och fick en unge med motsatsen. hehe.


Men innan Basse så föll jag nog bara för "såna där typer", och gör nog en kanske.. De är ju svårt att hålla för ögonen om man ser nån riktigt finer en, heheh. Nej men.. Killar med väst, jänk och bra humor, det är nog killen. Men Basse har ju något som dessa killar inte har (vissa av dem), tålamod och omtanke, kors i taket, ibland iaf!.. Spenderade ju 4år med en sån där typ :) På gott och ont, inget glömt.

En grävmaskinist med stor... ja vadå? hahah! ;) Nej men en kille ska ju ha, humor, förståelse, mod, temperament och vara allmänt kärleksfull. Inga krusiduller.
Och de sägs ju att man ska ha olika intressen för att få ett förhållande att funka, jag gillar jänkare, Basse gillar grävmaskiner, hehe :)

Krångligt inlägg, men vet ju inte hur man ska lägga upp de, hehe.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0