Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Jag säger som man gjorde när man var liten, "jag skulle köpa mig ett hus, och sen spara resten" Men riktigt så är det ju inte i dagens läge. Vill man ha ett fint och någorlunda renoverat hus, kostar dom 2 mille, det insåg jag och Basse igår när vi kollade på hemnet. hehe :) Har nämligen hittat ett hus till salu här i Valbo på min promenadrunda, var tvungen att kolla upp det, och över 2 mille ville dom ha för det. Då var det nyskick/renoverat. Hittade även ett hus i Kubbo, rätt fint. Men de behövs totalrenoveras.. Synd nog =/ 650 skulle dom ha för det tror ja..

Men ett hus i bra skick skulle ju inte skada att köpa. Och sen att man ska spara resten, jo tjena.. De kommer nog gå till nödvändiga saker. Eller spara en slant till Kevin iaf. Sen skulle jag skänka så mycket jag kunde och vill till såna där djur och cancer fonder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0