Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Ja, ska jag erkänna, så röker jag igen. Lite grann, ibland bara! Och det är en jäkla ful ovana jag aldrig kommer bli av med tydligen! Så less på mig själv. Fråga mig inte varför jag har börjat igen, för det vet jag inte själv ens. Jag tyckte jag var bra duktig som slutade när Kevin låg i magen, men icke. Här ska vi börja igen, dumhuve! Men det är ett måste, en jäkligt stor uppgift, jag måste komma ifrån skitet, på något sätt.. NO MORE SMOKING!


Sen är det väl det här med att jag blir så inåt när jag är ledsen/arg/irriterad. Skulle jag bara sluta med att ta avstånd från människor när jag mår dåligt, kanske allt skulle vara så mkt bättre?


Kommentarer
Emma - Mamma till Ebba

Samma här, jag röker också igen. började när jag slutade amma.. :/ Fattar inte varför ajg började igen? När man liksom varit utan sen okt-10 :/ Så jävla jobbigt..

2011-07-26 @ 21:27:54
URL: http://emmaeskola.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0