En sång till alla dom, som inte har nån koooooorv..

Har nyss varit ut med pappersförpackningar och sånt drygt skit, jag är bra effektiv när jag bara vill och kan. :) Bokat tvätttid har jag gjort oxå, tisdag den 2a kl 16-21. Kom ihåg det! hah :)

Annars då, har inte hänt så mkt idag. Varit låg, Kevin har sovit mest hela dagen oxå. Måste fan börja käka mer på dagarna, mitt humör försvinner så lätt, inget tålamod. Tur det inte är så jättevarmt ute nu. :) Kanske ska köpa sån där nutrilett eller nå och hiva i sig till frukost och lunch? Slipper man stressa i sig mat och sånt..

Just ja! Jag kommer i mina knubbo jeans nu! Dåligt glad ja! :)) En/två knäppningar ifrån att få på mig mina smaljeans å, som jag längtar efter dom. De är fan dom bästa och skönaste jeans jag haft, har haft dem sen jag var 16 tror ja.. haha :) Dom har hängt med ett tag. Försöker hitta nya såna, men inte lyckats än.. =/

Imorn är det fredag.. :) Och jaaaaaaaaaaa, de kanske blir Lasse på söndag. Om nu Basse håller sig börta från att dricka på lördag. Håller tummarna ja :))

Idag till middag blev det Basses specialitet, ne inget snusk, haha! De blev fläskpannkaka :) Mumma för hela gomagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0