Harmonisk

Är det så det kallas om man bara går hemma och myser? Bara går runt och ÄR. Har alla måsten och tankar längst, längst bak i huvet? Isf så är jag harmonisk, :) Dessa två dagar jag varit hemma, har varit underbara! Går inte att beskriva. Kevin och jag tar dagen som den kommer, bara sitter, ligger eller skriker. Inge stress, inge måsten. Underbart!

Tog en kvällsprommis igår, i hopp om att Kevin skulle somna. Men icke, han var vaken hela tiden! Bråkunge.. :)
Ska nog börja ta en promenad på kvällen oxå, är ju skönare att gå då än på dagen, nu när det är så jäkla varmt ute.


Idag har Kevin lekt sådant i babygymmet så att han blev trött och somnade. Men det vara bara en powernap, han vaknade efter ett tag och det var full rulle igen. haha :) Hade det inte åskat sådant idag när det regnade, hade jag tagit med pojken ut och provat hans nya regnskydd! :) Får hoppas det regnar någon mer dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0