Måndag kväll, god afton

Min kära sambo jobbar över idag, han skulle spränga/borra stenar och ha sig. Får se när han behagar komma hem, är lite hungrig faktiskt.. Vill inte äta själv, och finns ju inget hemma heller =( Lär gå till affärn snart och handla. Måste ladda på min tele, så jag kan ringa till min underbara mor :) hihi.

Imorse vaknade klutten halv 9, då har han sovit nonstop sen halv 10 igår kväll! Trött kille. :) Men desto värre att få att sova nu på dagen/kvällen. Bara gråter och drygar, fast han är hur trött som helst. Blir galen på honom när han är sådär, spec när jag inte ätit ordentligt, då har man inte mkt tålamod. Men nu har han sovit kanske en/två timmar, och ätit. Nu sitter han i sin stol, kollar på tv, snuttar/suger på tummen och pratar . Han kommer bli en tummunge den där! :) Kul att se han på bra humör oxå, kanske man kan ta med han ut sen. hehe :)  

Mer då, jo.. Lasse stefanz spelar i Malmköping på söndag på marknaden. Kl 3 börjar dom spela. Nån som vill med? Drygt!! Syrran säger att hon ska komma upp och hämta mig och Kevin på lördag, bara för att åka dit på söndag. Snäll hon :) hihi. Vi får la se hur det blir.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0