Onsdag kväll

Jag har så tråkigt! Kevin sover, basse sover, katterna sover oxå om dom inte sitter på balkongen. Tråkigt tråkigt tråkigt! Kevin somnade redan vid kl 21.00.. Övertrött och söt. Jag ligger i sängen och glor runt på datorn. Inga blogginlägg har jag att läsa heller, ingen uppdaterar ju! Drygt.

Var till barnens hus idag och handlade lite. Hitta en mysig och bra filt till Kev för endast 79 kr, har kostat 179kr, bra köp. Sen blev det våtservetter, engångsunderlägg till skötbord eller utomhus, engångshakklappar, dinappar, två klubbor till mamma och pappa. Mjaa, glömde ju kolla efter dregglisar, de skulle vara bra att ha.. Kollade efter några fräna skallror, men får söka vidare. Finns nog att köpa på alltförföräldrars hemsida..

Haha! När vi var på biltema och kollade, vi skulle köpa städgrejor, wohooo vi åker till biltema och köper städgrejor, skit bra. Allt förutom bildelar, eller vad säger man?? Hahah.. :) Iaf, så är det nå pundare där, skit äcklig människa, jag mötte honom i gången med sin tjej, och ögonen var kolsvart och äckliga. Han sprang ut med något och personal som jobbade sprang efter och kollade. Han snattade tydligen, vuxna karl! Pinsamt. Dom ringde polisen och berätta, undra om dom fick tag på dom? Kul isf.


Nu mumlar en liten klutt i sängen, ska se vad han vill. Hejs hejs :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0