Regn, regn, bara regn!

Jaha idag klev vi upp tjugo i 11. :) En riktig unge på att sova nuförtiden, han däcka vid 10 igår kväll och sov till 5 imorse och ville ha mat, sen somna vi om båda två och vakna tjugo i 11. :) Jag är utvilad idag oxå.

Nu idag äntligen regnar det!! :) Så nu snart ska vi klä oss och gå en promenad. Måste ju testa regnskyddet. hahah..

Får se när min älskade sambo vill behaga komma hem idag, han skulle göra nåt jobb efter sitt jobb. Så de blir nå sent med mat idag =/ Fick slita upp han ur sängen imorse oxå, så söt när han sover. haha. :) Han blir så arg när jag skriker på honom att stänga av alarmet om han ändå inte ska gå upp.

Imorgon bär det av till Etuna igen, ska hämta lite saker från min fars lgh, då han ska flytta snart. Ett glasskåp och en växasäng, en så länge. Och nej, min pappa har inte sovit i växasängen, den står i hans källare, hahah! :)
Hoppas vädret är bra så vi kommer iväg bara..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0