Små less

Inte varit min dag idag.. Såg fram emot morgondagen för mkt kanske, så blev lite less när Fiia inte kunde åka dit. Men jobbet går ju före :) Synd att man inte har flera vänner som vill umgås och hitta på någe roligt.. Dom kan ju inte gnälla sen att man aldrig gör något med dem. Finns det ingen sida där man kan söka efter nya vänner??


Var ut och gick med en kinkig unge idag, 2tim och inte fan somna han heller. Men när jag la honom i sängen hemma slockna han på en gång! Dryga unge. heheh. Kanske var den kvava luften eller nå, han var ju toksvettig ungen fast han knappt hade nå kläder på sig..


Som sagt, hade ju sett fram emot morgondagen. Få se/höra Lasse stefanz, live. De hade jag kunnat leva på länge. Men när man inte har några vänner blir det ju svårt, eller jag har ju folk som vill umgås där. Men kommer ju inte dit på något sätt.. Känns som att jag kommer få leva resten av livet innanför dessa väggar, aldrig få komma ut någonting.. Inte på humör idag, nej!


Kommentarer
Emma - Mamma till Ebba

Tror det blir samma sak om man har varmt vatten i det oavsett.. :p det blir ju varmt iallafall, och då borde det ju bli samma sak om man bara häller i varm vatten, jaja vad vet jag :P haha!



Har rätt fasta tider, beror på när hon vaknar. =)

Vaknar hon sju så äter hon då, sen somnar hon om och äter runt 11-12 igen, sen äter hon runt tre, sen sex, sen nio, sen vid tio igen :P haha. Hon äter mkt under kvällen, ^^ Är väl för att det blir svalare då :)



Hur mkt ger ni varje gång nu ? Vi ger 150-180 ml vatten, blir ju 165-200 ml med pulvret i :) Oftast äter hon 200ml. =)

2011-07-18 @ 21:47:08
URL: http://emmaeskola.devote.se
Thessan - Mamma till Moa

Tack, din pojk är också supersöt!!

Hoppas du är på bättre humör idag :)

2011-07-19 @ 10:26:16
URL: http://theresemessing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0