Söndag

Ligger i sängen och myser med världens finaste kille, :) Han är lite trötter, så ska väl mata på honom lite och försöka få honom att sova.. Han är nybadad oxå, och mamma med, lite iaf.. Mina knän orka inte med att stå lutad över badkaret, så jag hoppade i jag med.. Men trosor och bh, de hanns inte med att näcka. hehe :) Nu slog en liten klutt igen ögonen efter lite finsång från hans mamma, får se hur länge han sover innan han vill ha mat.. :)

Denna helg har varit lugn, som vanligt. Finns ju inte mkt att hitta på precis.. Tråkigt =/ Igår var väl mina känslor på topp igen, hela dagen var en mutterdag, förstår inte!! Hatar att må så här, jag och basse tjafsa pga det, men vi låg typ hela natten sen och pratade ut hur jag känner det.. Måste nog gå och prata med nån utomstående.. Har alltid mått så här typ, men de går över ibland och kommer tbx. Skit jobbigt. Jag är en glad person och hatar att vara sur och ledsen, därför jag tar skitsnack och annat skit med en nypa salt.

Idag skulle Basse jobba, men han blev hemma med oss ist.. Så vi har bara varit. Tog en tur med hans safaribil förr, han skulle lasta den inför jobb imorn. :) Den är så muppig att åka i. Hehe.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0