Tisdag,

Ja, denna dag känns det lite bättre iaf. Min älskade sambo kom hem igår och behövde bara titta på mig, så började jag skratta. haha! :) Hela dagen igår gick jag runt och muttrade som aldrig förr. Men det kanske har löst sig tills ikv, det lär märkas. Hoppas, hoppas.

Kevin fick ta ett morgonbad imorse, och efter det blev han trött och somnade. Så han har sovit i 2/3 timmar nu, men de låter som han börjar vakna till liv inne i sovrummet nu.. Har hunnit koka hans flaska, diska och plockat lite, sen blev jag fast vid datorn. Som vanligt. Ska försöka hinna fixa lite inne på toan oxå. Just ja! Jag har ju några pyjamasar som tillhör Kevin ligger i blöt i handfatet. Dom var lite nerspydd och dreggliga. hehe :) Stackarn har ju knappt nå kläder kvar, eftersom han ska växa så mkt.. Hmm.. Storhandla kläder javisst. Tur det är varmt ute nu så han inte behöver ha så mkt kläder på sig.

Ska börja med en sån där lista oxå tänkte ja. Jag som sa förr till mig själv att aldrig göra, men nej då, nu kör vi.

Nu ska en liten herre ha mat :)



Kommentarer
Emma - Mamma till Ebba

Ah okej. Men då äter dom ganska lika då :) hihi

2011-07-19 @ 14:59:32
URL: http://emmaeskola.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0