Torsdag.


Haha! Har en riktig tungviktare till son såg jag, skrev Kg ist för gram i förra inlägget. Men ni är ju så smart att ni förstod att det var fel, eller hur? :)


Idag händer ingenting, och skönt är det. Ska väl ut på en promenad snart bara, köpa lite mat tills idag :) Fiskbullar och potatis, de är gött de.. :)

Kevin ligger och sparkar vid babygymmet, naken :) Hahah. Lär nog tvätta alla leksaker snart, han lär ju ha pinkat på allihopa. Försökte få honom att vara ute lite på balkongen i sin sitter tidigare idag, men de var inge populärt, även fast jag gjorde en koja till honom och allt. Otacksamma unge, hehe. :) babygymmet är mkt roligare.
Han hade inge feber och sånt igår iaf, var bara lite hängig. Så vi la oss och mös i sängen han och jag, han vände sig till sida och borra in ansiktet i bröstet  på mig typ och somnade, så jäkla mysigt! :) Länge sen vi låg och mös sådär..

Ska snart ringa vaktmästarn oxå, lysröret ovanför diskbänken har gått sönder. Drygt.







Kommentarer
Emma - Mamma till Ebba

ohja växt massor :) hon var 59cm och vägde 6kilo sist :)



Japp de har hon. mitt som mellannamn, så vi kommer använda Proos på dagis, skolan osv :)

hur har kevin de da? ditt efternamn? :)

2011-07-14 @ 20:36:48
URL: http://emmaeskola.devote.se
Emma - Mamma till Ebba

SV; jaha okej :) jag tänkte att Ebba skulle heta bara Eskola (mitt efternamn då) först. Men sen så vart jag o tänka om, o då vart det Proos som efternamn istället. Tycker det låter bättre än mitt efternamn. + att jag inte kan uttala mitt efternamn riktigt ( det är finskt) då jag inte har det finska uttalet i mig :P hehe känns lite jobbigt att Ebba också ska ha det då och använda det utan att kunna uttala det också.. :P hehe. Men hon får det ju iallafall som mellannamn, så min släkt på farsans sida får vara nöjda ;) hehe.



JAha okej. :) Ja, Ebba brukar ju vakna 7-10 första gången på hela natten hon, så jag är bortskämd. Sen somnar hon om till 12-13 :D hehe. Och då somnar hon för natten mellan 22-00 :)

2011-07-15 @ 00:07:02
URL: http://emmaeskola.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0