Å de regnar och regnar!

Himlen är grå, men inom mig där är känslan blååå!

--


Varit till Bm idag på efterkontroll. Allt såg bra ut, har gått ner till 77kg, vågen stod på 89 innan plutt kom ut. Men mera ska bort innan jag är nöjd med min kropp igen. Synd bara att de är så jäkla tråkigt att träna, eller tråkigt, man har ju ingen ork än.. De är ju bara deg av allt. Usch! Har nog aldrig vägit så här mkt förr, alltid legat på typ 65.. Förutom våren/somarn -09 då man hamna på 56kg. De är bra att vara ute i svängen och må bra, haha :) Måste ha gått upp bra mkt sen jag träffa Basse, synd att man inte höll koll på vikten bättre då. För 77kg vägde jag ner vi skrev in oss i september förra året..
AJA nog om det.
Tog bussen in jag och herr plutte. Han somna när vi klev på bussen och den börja åka. Sen vakna han när vi klev in på södertull, typiskt. Så han satt med när vi prata :) Tanterna tyckte han hade mkt hår. En sa att de brukar ju bara vara icke svenskars barn som har mkt hår! hahahah! :) Sött.
Jäklarns vad blöt jag blev av promenaden ner till rådhuset, och upp oxå för den delen.. Ett under om man inte blir sjuk igen nu. Gjorde ordning lite käk när vi vänta på bussen, för det var dags för lillen att äta. Så han käka på bussen, börja gråta precis när vi klev på. Jag är duktig på att räkna ut när han blir hungrig, hehe :) Tur man inte blir allt för stressad när han gråter, när folk glor på en.

Och herregud vad sur jag är på smsbetalningen, funkar ju fan inte! Köpte fel två gånger. Först när vi skulle härifrån, då hade jag köpt för tätort, sen när vi åkte hem, då hade jag köpt för tätort oxå, fast jag skicka två olika saker på sms.. Helt mupp! Dom säger att man lär ladda ner något till telefon och beställa därifrån!? Krånligt iaf! I Etuna behöver man bara skicka ett sms och man får åka land och rike runt typ. Har kollat upp detta på telefon nu iaf, så nu vet jag till nästa gång. Slipper jag slösa pengar på fel saker, dom var snäll som lät mig åka med ändå :) Hmm..

Försöker få en kinkig pojke att sova, går sådär.. =/


 Sune har ordnat med sina leksaker, :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0