De kommer aldrig lösa sig.

Då var vi där igen! Varför? Är det mig det är fel på eller? Vad är det som händer, jag förstår ingenting!

Jag går här hemma med ett leénde på läpparna, fast jag innerst inne känner att jag inte orkar längre. Jag lever för Kevin just nu.

Skulle du få frågan, Kevin eller jobbet. Skulle du helt klart välja jobbet, du har slickat in dig i din chefs röv så bra att du inte ens vågar vara hemma med Kevin en dag när jag ligger med feber och mår skit! Kul kul.
Jag vill inte ens att min son ska ha ditt efternamn, för du förtjänar inte det. Du säger att jag är en värdelös mamma, vad är inte du? Du tänker mer på att du ska ha pengar att slösa, en att hjälpa till med din son när jag behöver få vila. Eller jag ska inte ens behöva be dig, din son behöver dig! En helg i månaden räcker inte.
Aja, slutar bra eller dåligt?

---

Ska försöka hitta något att käka här hemma, sen ska jag nog dra med mig min underbara son ut och gå till banken och fixa överföring till herr J.. :) Ska även dit ikv och fixa så mitt konto blir flyttat upp hit, och kolla om jag får internet bank. Hoppas Kevin sover då när vi ska dit vid 17,00, lär väl ta med honom! Stress.
Hoppla hoppla! Solen skiner nu ler vi :)






Kommentarer
Emma - Mamma till Ebba

Lät inge roligt :/ Förstår han inte att han måste hjälpa till med Kevin?! :O Är väl hans barn också! :S



Stackars lilla K, tur att han inte förstår än riktigt. Får hoppas pappa till han ändrar sig med tiden. :)

2011-06-09 @ 12:50:47
URL: http://emmaeskola.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0