Etuuuuna!

Mycket har hänt, och mer kommer nog hända! :) Bra varmt är det ute oxå, har bränt sönder axlar och bröst igen. Som så många gånger förr, att man aldrig lär sig att köpa solskydds kräm.

Midsommar helgen spenderades nere hos fader i hans sommarstuga i Ängsholmen. Kevin var uppskattad, far tog honom och sprang runt med honom så fort vi kom ner och han fick chansen. Gulligt :) Bror och hans ena unge kom ner på midsommardagen :) En underbar helg var det med andra ord!


Har köpt ny mjuklift och regnskydd till Kevins vagn nu! :) Äntligen, hoppas de blir bättre att få ner Kev till vagnen nu.. Sen har han fått lite mer kläder att växa i. Har även shoppat lite kläder till mig själv :) Behövs. Men kasst med snygga kläder nu när det är rea överallt, dom säljer ju bara ut dom fula kläderna. haha.. Synd att man ska ha sån mage, när man väl hittar snygga kläder är magen i vägen och de sitter illa. Usch.


Sen kom ju värmen, och jag hatar värme och stress!! Mår piss. Lite regn och jag mår nog betydligt bättre.


Moster och plutt. Här var han inte stor mitt hjärta! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0