Hepp!

Ingen som nappa på min efterlysning av vänner. Trist! Jag får hålla mig för mig själv då. Kul kul..


Nyss klivit upp, lillen har sovit till 9 idag typ! Fast ja, han har ju vaknat för mat och sånt som vanligt. Men han brukar vilja kliva upp 7 och sen somna om vid 9 halv 10. Vaknade vid halv 8 och trodde ungen sprungit bort eller nåt de var så tyst här hemma. hehe :) Men han sov så sött så. Nu har han fått tutte och ny blöja, sen nu sitter han i sitern. Tror han har poopat lite, han stånka och stöna så dant nyss. hehe :) Lär nog ta och byta blöja igen nu.

Undra vad som kommer ske med allt? Känns som det är det enda jag går runt och tänker på nu förtiden.. De känns inge bra alls! FAN!

Nu tycker jag faktiskt att det får bli midsommar så jag får träffa mina underbara! :) Saknar dom som faaan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0