Knubbo :)

Kevin väger numer 6790g och är 61cm lång.. Vart tog min lilla bebis vägen? :) Nästa gång ska han ta sprutor oxå.. :( Stackarn.

Har knatat runt hela valbo känns det som. Hittade en cykelväg mellan vretas och hemvärnsvägen, så gick där och sen cirkulera jag runt villa området vid sofiedal/köpis innan.. Blev en liten runda :) Avslutades med att köpa med sig cola och en macka hem, plus lite annat. Har käkat nu, och kevin ligger i soffan och bråkar, som vanligt. Tror han börjar bli hungrig nu å.. :)

Jag frågade tanten på bvc om hon tyckte han åt för mkt och ofta. Hon sa att jag skulle försöka få honom att äta med 3tim mellanrum, nu äter han med 2tim. Jag sa det att de känns ju som man matar honom hela tiden och att jag är rädd att magen ska ta stryk.. Förr åt han ju med bra mellanrum, men hon sa det att de kan ju bara vara nu att han vill äta upp sig och de.. Så får väl se om han ändrar matvanor snart. Inatt sov han från 11-6 iaf :) Sen somna han om igen när han fått tutte och sov till 9 :) Så idag är jag utvilad, hehe.

Och idag ska tydligen hans far köpa nya kläder åt honom, heh :) Vilken sambo. Han är nog ångest för alla dumma ord han kläcker ur sig, får jag hoppas iaf!

Nu börjar en liten skälla på mig, matdags! :)

Nu är det inte långt kvar till midsommar heller. :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0