Långtråkigt!

Har nog inte haft så här tråkigt på länge! Finns ju inget att hitta på när man är fattig och inte har nån att umgås med. =/

Har badat Kevin nyss iaf, tror det var skönt för honom. :) Han njöt för fulla muggar. Sen fick han ligga i soffan i handduken, och klart hade handduken åkt bort från hans man - del, och han kissa mig rakt på magen. Tur man inte är kräsen av sig när det gäller sånt. Där fick man för att man är snäll och gör han ren, :)
Han fick en gråtattack här förut oxå, grät så han tappa andan nästan. Han var hungrig och trött samtidigt, fan vad det kändes som att jag gjort han illa! =/ Men det gick över när jag vaggat lite med honom, han fick mat och fick ligga och vila ett tag. Men jag gillar inte när han gråter så dant.. =/ Han brukar ju mest bara skrika lite lätt..


Min kära sambo har inte kommit hem heller, jag är så hungrig så jag håller på att äta upp hela skafferiet! Har nog aldrig ätit så här mkt sötsaker på en och samma gång, hehe :) Tycker han kan komma hem nu så vi kan äta, har ju inget ätbart hemma i matväg, så lär ju gå och handla.. ajaaaa..

Snart är det midsommar! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0