Lasse Stefanz <3

Min älskade far ringde igår och sa att lasses nya cd finns ute på pirate.. Så nu finns den nerladdad på min dator, och oj :) Har hittat min sommarlåt iaf, på en gång! Den kommer jag lyssna slut på.
En riktig power meet låt, sitta på morgonen och lyssna på. Åh, :) Att jag missar det i år.. Trist som fan. Men ska väl på marknaden iaf, om jag får några pengar denna månad!

Gick in på försäkringskassan idag, fixade sån är id-legitimation. Och ser att enda utbetalningen denna månad är barnbidraget?? Sen ser jag att de står att min föräldrapennig ska börja gälla from december?? Hallå vad är detta? Jag har ju fått pengar, så de kan väl inte bara sluta gälla sådär? Fan vad sur jag är nu!!

Har en kinkig pojke här hemma igen. Men nu sover han iaf.. Får hoppas han gör det ett tag, för han är toktrött! Men blir väl så när Basse väljer tvn framför honom.. Nej nu ska jag inte börja gnälla igen, jag tar hand om honom! :) Min underbara unge.


Lasse Stefanz - På vår camping, http://youtu.be/V-dNhj01M6k.



Kommentarer
Denize

Vet att det inte blir nå bättre av det jag säger men du är inte ensam om att tycka att pappan inte tar till sig barnet på samma sätt som du.



Känner flera som har haft stora problem med det i början.(även vi hade lite problem med det)

Det blir bättre när barnet blir äldre.

Men jag kna fortfarande tycka vissa korta stunder att Conny inte alls har samma känslor som jag har men oftast är han helt underbar med henne!

När jag ammade var det helt annat.

Då brydde hans sig inte så mycket om henne.

2011-06-11 @ 22:50:09
URL: http://nize.blogg.se/mittliv


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0