Mjau

Städat lite precis, toan och köket. Funkar jättebra att städa/torka med toapapper. Har varken disktrasor eller hushållspapper. Kul att vara fattig ibland, :) Men väljer att ha pengarna till mat ist för disktrasor, de funkar faktiskt att torka med toapapper. hehe :) Såå jaaa. De blev rent iaf och luktar gott :)

Idag ska vi trycka små fötter och händer. :) Fick hem leran och pappret idag. Får se när pappa Basse kommer hem så får han hjälpa till. Undra om man ska trycka leran idag, för de skulle ju vara kul att skicka tbx det och göra nå smycke eller nåt med det. Hmm.. Eller om man ska vänta tills han ska döpas? Bror och hans sambo gjorde nå dopstjärna eller nåt med sina två barn..

Fick hem mitt nya bankomat kort oxå, halv 3 kom posten idag. Hmm. Och banken stänger 3, så hann ju inte precis ner, eftersom Kevin precis käkat och inte var klädd ordenligt. Tänker inte stressa, får ta en promenad och görat imorn ist :) Snart så kan jag börja använda det. Känns underbart att ha internetbank igen.

Har sålt alla kläder på tradera oxå! Eller inte omlottbodyna. 400kr tjäna jag ihop tror jag.. :) De är bra. Eller de är ju Basses pengar, han som betala det mesta. :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0