Parkhäng.

Blev en mysig kväll i rothoffsparken igår. Mor hade köpt med mat från pastahuset, så vi satt där och fläskade. :)
Kev låg på en filt i det fria och bara njöt.
Sen blev det slagstaglass och sen for vi ut mot sundbyholm. :) En jättemysig kväll. Måste göras om tycker ja! Kev sov hela kvällen igår, helt otroligt. Kunde tro att ungen var trött eller nå. hehe :)

Kev har börjat sova bra om nätterna nu, somnar vi 11-12 och vaknar vid 6-7.. Han kan hålla sig längre mellan måltiderna nu oxå :) Börjar bli stor min pojk..

När vi var i sundbyholm, så jag nog det vidrigaste som finns att se. En kvinna trycker ner sin hund i backen och stoppar knät i halsen på henne! Kan man inte hantera en "kamphund", ska man fan inte ha en sån heller! Ett djur lyssnar inte på tjat och skrik, varför förstår inte folk det? Hunden hade inte gjort ett skit, hon lyssnade bara inte på när kvinnan sa åt henne att gå fint, kvinnan ville tydligen att hunden skulle gå bak i arslet på henne eller nåt! Hunden ville nog bara fram till ungen som gick en bit framför. Men man sliter och drar inte i ett djur sådär som hon gjorde. Tänk om man skulle sätta ett koppel om hennes hals och dra lite, kan hon få känns hur det känns! Undra om hon har hunden för att ge utlopp för sina aggresiva känslor?? Skott i pannan på såna där.

---

Tycker folk kan börja acceptera att jag oxå har känslor och kan må dåligt. Jag ska inte behöva gå runt och le hela dagarna och vara snäll när jag egentligen mår dåligt. Ni får ju må dåligt och vara sur/grinig. Låt mig oxå få vara det! TACK.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0